Děkujeme za váš zájem, pozici jsme již obsadili.

Taky si myslíš, že technologie mohou rozvíjet dobré věci? Chceš spolu s námi propojovat svět technologií a nezisku? Chceš se podílet na tom, aby se neziskové organizace pohybovaly v digitálním světě bezpečně?

Do našeho týmu Sdružení VIA hledáme posilu v podobě Koordinátora nebo koordinátorky projektu Kyberbezpečnostní kit. V tomto projektu chceme připravit šablony bezpečnostních pravidel pro různé typy neziskových organizací, vzdělávací a doplňující materiály, aby si každá organizace mohla svá bezpečností pravidla přizpůsobit na míru, ale zároveň aby pravidla odpovídala nejnovějším poznatkům a doporučením v oblasti kyberbezpečnosti. Řada organizací pracuje s citlivými daty a my jim chceme dát podporu v tom, aby s nimi nakládali maximálně bezpečně. Hledáme člověka, který miluje technologie a nezisk ♡

Co od tebe očekáváme?

  • Zájem o kyberbezpečnost a technologie: Máš vášeň pro technologie a zájem o neustálý rozvoj v oblasti kyberbezpečnosti. Chceš pomáhat neziskovým organizacím chránit se před kybernetickými hrozbami.
  • Znalost aktuálních trendů a doporučení v kyberbezpečnosti: Držíš krok s nejnovějšími trendy a doporučeními v oblasti kyberbezpečnosti, abys mohl/a zajistit, že materiály projektu jsou aktuální a relevantní.
  • Zkušenosti s projektovým managementem: Máš zkušenosti s řízením projektů, ideálně v oblasti IT nebo kyberbezpečnosti. Umíš plánovat, organizovat a sledovat pokrok projektu, aby byl dokončen včas a v rámci rozpočtu.
  • Schopnost analyzovat potřeby: Jsi schopen/a analyzovat specifické potřeby různých typů organizací a uzpůsobit obsah výstupů tak, aby odpovídaly těmto potřebám.
  • Komunikace s partnery a dodavateli: Máš zkušenosti s komunikací s partnery a expertními dodavateli. Tvá komunikace je na profesionální úrovni a umíš budovat dlouhodobé vztahy.
  • Organizační schopnosti a pozornost k detailům: Máš skvělé organizační schopnosti a nic ti neunikne. Věnuješ pozornost detailům výstupů své práce.
  • Proaktivní přístup a řešení problémů: Umíš samostatně identifikovat problémy a najít jejich efektivní řešení.
  • Týmový hráč: Jsi týmový hráč, který se zeptá, když neví, přizná chybu, když se stane, a podporuje své kolegy a kolegyně.
  • Dobrá znalost angličtiny: Umíš dobře anglicky psanou i mluvenou formou.

Co budeš přesně dělat?

  • Vytváření šablon bezpečnostních pravidel: Budeš pracovat na vývoji šablon bezpečnostních pravidel, které budou sloužit jako základ pro různé typy neziskových organizací. Tyto šablony musí být flexibilní a snadno přizpůsobitelné. Vycházet budeme mimo jiné z našeho průzkumu o stavu digitalizace českého nezisku.
  • Spolupráce s experty a expertkami na kyberbezpečnost: Zajistíš experty a expertky, kteří ti pomohou s přípravou šablon, budeš koordinovat jejich práci a ověříš s nimi, že všechny materiály odpovídají nejnovějším poznatkům a doporučením v oblasti kyberbezpečnosti.
  • Příprava vzdělávacích a doplňujících materiálů: Vyvíjíš nebo zadáš vypracování doprovodných vzdělávacích materiálů, které organizacím pomohou pochopit a implementovat bezpečnostní pravidla. Materiály budou zahrnovat návody, best practices a případové studie.
  • Koordinace projektu: Zodpovídáš za celkovou koordinaci projektu – od plánování přes realizaci až po hodnocení úspěšnosti. To zahrnuje sledování časového plánu a zajištění, že projekt splňuje všechny stanovené cíle.
  • Komunikace a spolupráce: Budeš komunikovat a spolupracovat s týmem, partnery a potenciálně i s cílovými organizacemi, abys získal/a zpětnou vazbu a zajistil/a, že výstupy projektu jsou relevantní a užitečné.

Parametry spolupráce

  • Práce na hlavní pracovní poměr (zaměstnanecký), po dohodě možná práce na IČO,
  • nástup možný 1. dubna,
  • práce na poloviční úvazek (20 hodin týdně)
    • nutná je dostupnost ve středu mezi 13:00 a 14:00, kdy probíhá celotýmová porada,
    • další hodiny rozložíme v běžné pracovní době dle dohody a tvých možností,
  • nástupní plat 20 000 Kč hrubého,
  • jedná se o spolupráci na dobu určitou do 31. prosince 2024, při vzájemné spokojenosti budeme hledat možnosti další spolupráce,
  • pracujeme částečně z kanceláře, částečně z domu (home office),
  • zázemí v kanceláři v Impact Hub v Praze na Smíchově,
  • pracovní notebook,
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day,
  • příspěvek na stravné v podobě paušálu (65 Kč/den, kdy je odpracováno 3 a více hodin).

Hledáš práci na celý úvazek? Podívej se na naši druhou otevřenou pozici Manažera*ky digitálních konferencí, lze je zkombinovat dohromady.

Ozvi se, i když nesplňuješ všechna kritéria, ale naše projekty a organizace se ti líbí. Pro řadu věcí umíme zajistit dodatečné vzdělání. Napiš nám svoji motivaci a popiš relevantní zkušenosti. Přihlas se přes tento formulář. S kandidáty a kandidátkami budeme hovořit postupně, jakmile najdeme někoho vhodného, uzavřeme výběrové řízení. Takže neváhej a rovnou piš!

Více info na e-mailu info@sdruzenivia.cz nebo telefonu +420 721 360 547.

Sdružení VIA se věnuje technologiím pro dobrou věc. Věříme totiž, že technologie mohou občanské společnosti šetřit zdroje, usnadňovat cestu k cíli i znásobovat dopad jejích aktivit. Podporujeme neziskové organizace ve všem digitálním – od tvorby digitální strategií, provádění digitálních auditů, přes poskytování digitálních nástrojů a IT služeb, konzultací a školení na správné využívání nástrojů, po pořádání konferencí, podpoře organizací v boji s dezinformacemi a podpoře využívání AI nástrojů. Spolupracujeme s (nejen) technologickými firmami i dalšími systémovými neziskovými organizacemi. Přidej se k nám!