Děkujeme za váš zájem, pozici jsme již obsadili.

Taky si myslíš, že technologie mohou pomáhat dobrým věcem? Tak pojď k nám vést komunikaci a marketing našich programů a projektů!

Do našeho týmu Sdružení VIA hledáme posilu v podobě zkušeného digitálního marketéra nebo marketérky, co si vezme na starosti vedení našich marketingových a komunikačních aktivit zejména programu TechSoup, ale i dalších našich projektů. Pomáhal*a bys nám šířit osvětu o digitální transformaci a zvyšovat povědomí a prodej našich služeb a produktů pro neziskové organizace, které jim šetří zdroje a navyšují dopad jejich činnosti. Hledáme člověka, který miluje komunikaci, technologie a nezisk ♡

Co od tebe očekáváme?

  • Nebojíš se být kreativní; 
  • máš zkušenosti s tvorbou komunikačních nebo marketingových plánů,
  • umíš psát na sítě, ale i do newsletterů nebo na blog, a bez gramatických chyb; 
  • hodí se i zkušenost s psaním textů v angličtině, ale není nutností;  
  • máš zkušenosti se správou sociálních sítí a marketingovými nástroji (např. Ecomail); 
  • výhodou je zkušenost se správou webů (WordPress, Drupal apod.); 
  • umíš tvořit drobnou grafiku v nástrojích jako Canva nebo Adobe Express; 
  • jsi týmový hráč, který se zeptá, když neví, a přizná chybu, když se stane; 
  • máš chuť se posouvat dopředu a sledovat trendy; 
  • základně se orientuješ v nezisku a tech pojmech a trendech; 
  • nevadí ti individuální odpovědnost za svěřenou agendu.

Co budeš přesně dělat?

  • Plánování a realizace komunikačních strategií organizace a projektů,
  • plánování a realizace kampaní,
  • příprava komunikačních plánů a rozpočtů (ve spolupráci s ředitelkou a projektovými manažery*kami)
  • rešerše a podklady pro plánování i vyhodnocování kampaní,
  • copy pro digitální marketing (blog posty, e-mailingové kampaně, organický i reklamní obsah na sítích, PPC, digi plochy …),
  • správa profilů na sociálních sítích (FB, IG, LIN, TW, YT, LinkTree) vč. tvorby edičního plánu,
  • správa webových stránek (WordPress, Drupal – přidávání aktualit a/nebo příspěvků, drobné aktualizace obsahu stránek, aktualizace web bannerů),
  • drobné grafické práce (Canva, Adobe Express),
  • drobná video postprodukce (Adobe Rush),
  • komunikace s dodavateli, ale i partnery z nezisku i korporátní sféry,
  • … dle chuti a nápadů 🙂

Parametry spolupráce

  • Práce na hlavní pracovní poměr (zaměstnanecký),
  • nástup možný ihned,
  • práce na plný úvazek,
  • nástupní plat 40 000 – 42 000 Kč hrubého (podle úvazku a zkušeností),
  • pracujeme částečně z kanceláře, částečně z domu (home office),
  • zázemí v kanceláři v Impact Hub v Praze na Smíchově,
  • pracovní notebook,
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day,
  • příspěvek na stravné v podobě paušálu (65 Kč/den),
  • pracovní doba je standardně povinná od 9:30 do 15:00, zbytek pracovní doby je flexibilní.

Ozvi se, i když nesplňuješ všechna kritéria, ale naše projekty a organizace se ti líbí. Napiš nám svoji motivaci a popiš relevantní zkušenosti. Přihlas se do 14. března přes tento formulář. S kandidáty a kandidátkami budeme hovořit postupně, když najdeme někoho vhodného, uzavřeme výběrové řízení dříve. Takže neváhej a rovnou piš!

Více info na e-mailu info@sdruzenivia.cz nebo telefonu +420 721 360 547.

Sdružení VIA se věnuje technologiím pro dobrou věc. Věříme totiž, že technologie mohou občanské společnosti šetřit zdroje, usnadňovat cestu k cíli i znásobovat dopad jejích aktivit. Vedle našeho hlavního programu TechSoup ČR, který umožňuje organizacím zvýhodněně získat hardware nebo software, máme i řadu dalších projektů jako např. Meet and Code, které podporuje školy, spolky nebo knihovny v pořádání programovacích akcích pro děti a teenagery, nebo Akademii mediální gramotnosti, v rámci které školíme neziskové organizace v mediální gramotnosti a boji proti dezinformacím mj. i pomocí technologií. Pravidelně pořádáme digitální dny pro nezisk na témata digitální transformace, AI a dalších trendů. Školíme organizace v digitálních technologiích a spolupracujeme s firmami na různých dílčích technologických projektech. Přidej se k nám!